Toegankelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Als je informatie begrijpelijk wil maken voor iedereen, dan moet je rekening houden met toegankelijkheid op verschillende niveau’s. De boodschap op zich moet niet te ingewikkeld zijn, maar ook de manier waarop deze gebracht wordt (de toon, het medium dat gebruikt wordt en eventuele ondersteunende middelen) hebben grote invloed op hoe een boodschap overkomt. Wanneer je doel is om een gedragsverandering teweeg te brengen, zoals dat bij onze opdrachtgevers vaak het geval is, dan is dit alleen mogelijk als de boodschap goed begrijpelijk en toegankelijk is.
Daarnaast zijn we opgeleid om de werking en inzet van beeld en tekst goed te kunnen begrijpen en toepassen. Deze skill zetten we maar al te graag in. Door onderzoek te doen naar de laaggeletterde doelgroep begrijpen we wat zij nodig hebben voor een goede communicatie, en wat ze juist niet aanspreekt. Zo zijn we gespecialiseerd in deze problematiek, en blijven elk project bijleren. Opgedane kennis nemen we weer mee naar volgende projecten, waardoor we alleen maar beter worden in wat we doen.
Onze kracht is dat wij werken vanuit onderzoek naar en met onze doelgroep, waardoor we goed begrijpen waar de oplossing aan moet voldoen. We kiezen niet voor de meest voor de hand liggende of "hippe" oplossing, maar gaan voor een vorm die daadwerkelijk aansluit bij het probleem en de context ervan.