Caro pakt deze problemen aan door patiëntgerichte zorg toegankelijk te maken. Caro houdt patiënten up to date en goed geïnformeerd. Doordat we ze continu vragen naar hun herstel kunnen zorgverleners snel handelen als dat nodig is. Fysiek, of via onze gebruiksvriendelijke chat.
- Informatie-voorziening -
Caro brengt de juiste informatie, op het juiste moment bij de patiënt. Alle informatie over de behandeling is opgedeeld in behapbare tekst, plaatjes en video’s. Patiënten zien deze alleen op de momenten dat het relevant voor hen is. Dankzij meldingen vanuit Caro missen ze niets. En omdat patiënten bevestigen dat ze de informatie hebben begrepen, zijn patiënten aantoonbaar beter geïnformeerd.
- Inzicht in herstel -
Via Caro houden patiënten hun het herstel bij. Caro maakt gebruik van een gebruiksvriendelijke, slimme chatbot die patiënten vraagt naar hun actuele gemoedstoestand en symptomen. Op basis van de gegeven antwoorden ontvangen patiënten advies op maat. Daarnaast geeft Caro een seintje zodra de patiënt hulp nodig heeft, zodat de zorgverlener snel kan handelen als dat nodig is.
- Uitvragen van informatie -
Caro biedt de mogelijkheid om papieren vragenlijsten te vervangen met een digitale versie. De gebruiksvriendelijke interface helpt patiënten bij het invullen van bijvoorbeeld PROMs of medische intake vragenlijsten. Patiënten worden hier actief aan herinnerd en zorgverleners ontvangen meldingen als een vragenlijst is ingevuld, en of er op basis van de gegeven antwoorden acties nodig zijn.
- Zorg op afstand -
Via onze chat module bieden we de patiënt de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier direct vragen te stellen aan de zorgverlener. Dit stelt zorgverleners in staat om vragen te beantwoorden op een moment dat het hen goed uitkomt. Met onze geavanceerde AI-module maken we dit nog makkelijker door automatische antwoordsuggesties aan te leveren, en het gesprek samen te vatten voor verslaglegging in het EPD.