CareRate
Goede kwaliteit van zorg is erg belangrijk. Op basis van patiëntervaringen kunnen zorginstellingen hun zorg gericht verbeteren. CareRate biedt iedere afdeling binnen een zorginstelling een eigen verbeter-instrument met 100% ownership voor het verzamelen en ontsluiten van afdelingsspecifieke patiëntervaringen. Hierdoor kunnen zij op basis van eigen informatiebehoefte 100% specifiek luisteren naar eigen patiënten en zichzelf kort cyclisch verbeteren. Iedere afdeling krijgt daarmee realtime uit de eerste hand feedback van de patiënten over hun ervaring op die afdeling. Mocht er ontevredenheid zijn, dan kunnen zij direct realtime en persoonlijk reageren naar de patiënt. CareRate verzamelt transparant alle patiëntervaringen & alle verbetersuggesties & doorgevoerde verbeteringen ziekenhuis-breed op 1 centrale plaats binnen de vaak versnipperde en verzuilde ziekenhuizen, waardoor ziekenhuizen op een zeer efficiënte en veel goedkopere wijze de eigen zorg kunnen verbeteren en monitoren.
CareRate is bovendien een ‘privé’ feedbackplatform: de feedback is alleen zichtbaar voor de medewerkers van de afdelingen. Dit is veel persoonlijker en ook meer privé voor de patiënten zelf omdat de feedback niet voor de hele wereld zichtbaar is.
