Aandacht voor het product genereren via:
social media; linkedin, facebook Via kort demo filmpje, locale media; krant en huis aan huisbladen
demonstraties van product in GRZ instelling, revalidatiecentra en ziekenhuis
aandacht voor het product via netwerk groepen zoals ISPO
informatie over het product verspreiden via patientenvereniging Korter maar Krachtig
Deelname aan zorginnovatie prijs, deelname aan nationale planetree innovatie prijs.
De AmpUgo wordt via verschillende kanalen onder de aandacht gebracht van professionals die werken met geamputeerden. Door middel van proefplaatsingen, demo's op symposia enz. De professional kan het product toevoegen aan zijn toolkit en de patient laten kennismaken met het product.
Veel patienten en of familieleden zijn actief op zoek naar mogelijkheden en oplossingen. Het is daarom belangrijk een website te realiseren met specifieke informatie over de AmpUgo.
In eerste instantie richten we ons op ons eigen netwerk, vervolgens uitbreiding naar de rest van Nederland.
In ruim 80 landen op de wereld liggen nog landmijnen die dagelijks slachtoffers maken. Prothesevoorzieningen zijn in veel gevallen onder de maat en daarom hopen we met de AmpUgo ook een steentje te kunnen bijdragen aan de mobiliteit van deze mensen. In de loop van 2019 contact zoeken met partijen als het Rode Kruis en Artsen zonder Grenzen om te kijken of de AmpUgo aansluit bij de behoeften van mensen in gebieden waar zij hulp verlenen.